30 augusti 2010

En helg utan alkohol


.. det e väl inget spec med det kan man tycka. Men jo, på nåt sätt under en helg är det alltid alkohol inblandat, Hur man än vrider å vänder på det..

Förutom min helg då. Har vart sjuk ganska länge nu, tror det e två veckor idag ja får fira, HURRA! Så jag bestämde att min helg skulle bli lugn och trevlig utan alkohol.

Och det gick ju galant! Jag har hunnit med en massa andra roliga saker istället. Jag har hälsat på den nya familjemedlemmen Nelly. En 8 veckor gammal jack russel-valp som Gustafs mamma var och hämtade i torsdags. Så liiiiiten, men oj så kaxig! När hon leker med Mynta (den större hunden) låter och ser hon ut som en liten gremling...

Sen har jag vart på loppis i Årsta och träffat min söta kollega Sofi med hela den fina familjen! Där träffade jag också några andra favoriter, Hanni, Jocke å Mats :)

Igår var jag i TÖMBA och var på träningsmatch mellan SSK och Luleå. SSK nollade Luleå med 3-0! Det var underbart att se SSK göra mål igen, jag har väntat länge nog nu! Snart drar den riktiga säsongen igång.. Äntligen!

Sen har jag även sett Matchstick Men, en riktigt bra film med Nicolas Cage. Ja, den e gammal, men gamla filmer kan också vara bra =)

1 kommentar:

sofi sa...

Alltid kul att träffa dig ju Malin! Och kul att skvallra lite, hehe.

Jag såg också Matchstick Men förresten, har inte sett den förut och jag håller med. Den var bra! :D