09 augusti 2010

Back in business

Nu e man tillbaka på jobbet med blandade känslor. Kul å träffa kollegorna såklart, men tomt utan min favoritkollega Sofi (som har fått tillökning i familjen med lilla Minna, söt minibebis) !
Egentligen skulle jag vilja åka till Ekerö och bada, för nu började ju solen faktiskt att skina efter denna härligt regniga helg.

Lördag 7 augusti, den dagen jag sett fram emot hela sommaren, regnade bort. Så vi valde att inte gå på festivalen alls. Det fick bli lite balkongfest hemma istället, de va ju med trevligt, men inte det jag räknat med. Så typiskt, när det verkligen gäller blir det alltid det sämsta vädret.

Semestern har vart lång och härlig! Har hunnit träffa kul folk, vart på landet i omgångar och badat massor. Egentligen inte gjort någe speciellt, bara tagit dagen som den kommit. Annars e man alltid så himla uppbokat hit och dit, men det var skönt att för en gångs skull inte planera så mkt, okej lite jobbigt vare att inte ha superkoll...

Nästa sak att se fram emot är förstås SL & Häggs bröllop! Sen efter det får vi se vad för spännande jag ska planera in i mitt liv!

Inga kommentarer: