16 mars 2010

Ibland är smuts bra!

För några dagar sen vare några ventilationsgubbar hemma hos oss och kollade ventilationen. Dom har rengjort och så där dom sitter.


Men jag vet inte riktigt om jag gillar det.


Innan var det redan lyhört, man hörde när grabbarna grus ovanpå mobilers ringde, man hörde vibratorn brr brrr genom golvet. Man hörde hur dom gick på toaletten, ja ni vet killar som står å kissar och kissar rakt ner i vattnet och inte på sidan av vattnet... det där härligt porlande ljudet...


Men nu är det ännu mer lyhört. Imorse när jag var i badrummet hörde jag när en granne ovanpå var på toa, kissade och sen la en riktigt brakare för att sedan spola. Mysigt värre... fin start på morgonen!


Jag hör när några andra grannars barn sjunger barnvisor högt och tydligt.


Var det så bra att ventilationsgubbarna kom hit egentligen? Jag vill lägga tillbaka smutsen, så att jag slipper höra...

1 kommentar:

Sofi sa...

haha.. vibratorn :P Hihi!