17 mars 2010

Dagen jag tog bilen till jobbet

Idag tog jag bilen till jobbet. Vilken frihet! Det är inget jag kommer att göra till en vana, för det e bara dumt. För snart är våren här och då kan jag börja cykla. Längtar!
Tills dess nöjer jag mej med buss å t-bana, det går så bra så. Och snart kan man börja knata, för snart har snön och isen smält bort.. hoppas jag!

Men idag skulle jag hem till Herr Bäfver i Bagarmossen. Så därför fick jag. Vi åt hamburgare och kollade på film. The Timetravelers Wife. Säg det fort om ni kan! Jag tycker det bara blir blaj av det då..
Hur som helst så var det en bra film! Den var ganska sorglig, men jag rekommenderar den iaf!

Av Herr Bäfver fick jag också en fin present, bara sådär. Han e bra go han! Jag fick en musmatta med Pink Floyd-motiv på. Den ligger nu fint här på mitt skrivbord och min gamla musmatta har fått gå i pension... Tack igen snälla Bäfver!

Inga kommentarer: