14 december 2009

Klämkäckt värre!

Ikväll har jag och Gustaf ägnat åt oss en sak vi aaaaldrig trodde att vi skulle ägna oss åt. Nämligen att gå på en julkonsert på Konserthuset, och inte med vilka som helst utan Måns Zelmerlöw, Sanna Nielsen, Sonja Aldén och Shirley Clamp. HA! Det kunde ni inte tro va?

Ja, vad ska man säga... Det var ju faktiskt underhållande. Faktiskt så att man skrattade ibland åt deras små filuriga skämt :) Men faktiskt, så var det vissa stunder lite väääl klämkäckt för min smak iaf!

Måns var så till sig att han inte visste var han skulle ta vägen ibland, men det va ju lite sött det med. Men tyvärr Anni, så e jag inte så kär i Måns som du är, så du får behålla honom för dej själv ;)

Jag fick dessa biljetter av Gustaf mamma, som inte riktigt vet vilken typ av smak jag & Gustaf har. Men det var gulligt av henne och kul för oss att inte bara gå på rockkonserter för en gångs skull :) Så tack!


1 kommentar:

anni sa...

ÅÅÅÅH! Min hemliga och icke-existerande pojkväns mamma har inte gett mig någon julklapp alls. Så jag tror att vi är lite osams nu faktiskt.
Kul att du insåg att Måns är mysig, och bra att du inte blev kär.. jag behöver inte mer konkurrens. =)