13 december 2009

Hallå!

Då har man just vart ute å övningskört i nära två timmar. Har gått riktigt bra, som om jag aldrig gjort något annat.... näe nu ljög jag nog en snutt :) Men iaf så tycker jag att det känns bra! Och så är det roligt också!

Igår bjöd min bror och jag pappa på tre-rättersmiddag, en försenad födeseldagspresent. Till förrätt blev det hemmagjord toast skagen (som Hanni har lärt mej), mums! Sen blev det Robins goda biff med nudlar och sockerärtor, så jävla gott! (om ni blir bjudna på middag av mig nån gång, önska det, för det måste smakas!) Sen blev det glass. Och dricka till allt en massa olika roliga sorters öler. En del var tydligen lite för mörka för smaken.. ;)

Nu ska det målas ringar här i kontoret. De som vi klistrat upp ville inte alls sitta på plats. Men nu ska dom bli permanenta istället!

1 kommentar:

Hanni sa...

Ska lägga de där med Robins käk på minnet.. ska önska mej de när jag är uppe över jul nu! :P