12 september 2009

Rapport

Jag överlevde nästan boxningen. Eller hela träningspasset gick jättebra! Men sen efter mådde jag illa och skakade i händerna, lagom svag... Fick i mig en banan så att jag orkade ta mig hem å duscha.

Sen hade jag tur, blev bjuden på riktigt goda hemmagjorda hamburgare hos M & J, tack! det var guld värt!
Jag blev lite mer människa sen..

Sen såg vi ännu en riktigt dålig film. "BOY A", inte heller att rekommendera. Iaf inte om man är uttömd på alla energi man har i kroppen och inte orkar bry sej om snygga scener och en film med starka känslor.. och ingen musik.... Hm, näe, den skulle nog inte vara bra hur som!

Kanske dags att börja kolla på BRA filmer?! Tips anyone?

3 kommentarer:

Hanni sa...

Tveksamt.. om vi har samma film-smak då om du tyckte Boy A va dålig.. :P

m|in sa...

tyckte du den va bra?

Kanske skulle tyckt annorlunda om jag mådde bättre.. :)

Hanni sa...

Jaa, jag tyckte den va kanon! :)