04 september 2009

District 9

Äntligen gick vi och såg denna film. Har bokat och bokat, men så har det aldrig blivit av, men nu så!
En väldigt annorlunda science fiction-film! Japp, det var
aliens, japp, det var splashigt, japp, det var jätteoverkligt. Men den var också fin.
Gillar man inte onaturliga filmer ska man inte se den, men gillar man science fiction som är annorlunda, så ska man!
Den får en
halvstark 4 av 5 av mej, alltså rekommenderar jag den :)

Just det,
power step igår var kul, och svettigt som bara den! Länge sen jag svettades så mkt på ett pass. Det var väldigt mycket hopp och snurr, så jag hängde inte med riktigt i alla steg, (Man bara stannar upp och är ett STORT frågetecken försöker komma in i stegen, men det bara gååår inte, grrr), men det kommer jag att lära mig, för jag ska definitivt gå på det flera gånger!

1 kommentar:

ÖB sa...

District 9 är skitbra!