03 september 2009

Drinkvard!

Igår ringde Rickard mej. Han bor i Spanien sen i juni, sist jag såg honom va här.

"Hej! Jag e på Kellys, kommer du å gustaf dit eller?"
"Eh va?! E du i Sverige?!"
"Kommer du ner eller?"

Jag blev helt glad å fattade ingenting. Hur kunde han va i Sverige bara sådär?

Vi fortsätter prata lite å han säger att han e på ett ställe i Spanien som också heter Kellys.
Fan då, vad tråkigt! Jag som verkligen trodde att han va här, men det var väl för bra för att vara sant.. :)
Sen lägger vi på och jag fortsätter laga mat, när jag hör nån komma in i lägenheten, och vem står där om inte Rickard i egen hög person! Han VAR ju här! Han lyckades verkligen lura mej!

Så det blev lite öl på Kellys trots allt. Men bara två, ville ta det lugnt och det gick ju bra!
Och så stannar han ett par dagar, så nu får jag träffa han lite grann, lovely!

Såna överraskningar tycker jag väldigt mycket om, mer sånt!

1 kommentar:

Hanni sa...

Malin gillar överraskningar! *lägger på minnet* :P