06 augusti 2009

Smile!

Imorse gick jag upp 07.00, det har jag inte gjort på flera år..
Jag cyklade iväg till Hornstull till tandläkaren. Blev undersökt och fick sagt till mig hur fina tänder jag har. Perfekta! Och även visdomständerna hade gjort sitt jobb, så jag behöver inte dra ut dom.
Jag kommer heller inte behöva tappa tänderna när jag blir gammal, skönt å höra!
Sen hade dom börjat med någe nytt, nån slags rabatt på 300:- per år, vilket gjorde att mitt besök bara kostade mej 150 kr eftersom jag bara går dit vartannat år. Billigt å bra!

Sen cyklade jag i långsamt fart ner till Tanto, cyklade hela vägen längst vattnet och njöt av utsikten, sthlm e bra vackert alltså! Sen cyklade jag upp till Ringen och satte mej på ett cafe å åt frukost å läste min bok. Vilken underbart skön morgon!

Undrar om man ska gå upp sådär tidigt nån mer gång? Sthlm har inte riktigt vaknat än, det e så lugnt å tyst... tåls att tänka på!

1 kommentar:

anni sa...

Låter HÄRLIGT =)
See ya tonight. Då du ska få träffa min hemliga osynliga pojkvän oxå. Han är förresten väldigt kär i mig.. och väldigt lik Johnny Depp.. fast lite yngre.