26 augusti 2009

Häpp!

Jag har inte skrivit på ett tag, men har nog inte heller haft någon intressant att skriva?

Men jag har gjort lite saker iaf:
  • Min kära Hanni har vart i stan å hälsat på! Denna gång fick jag träffa henne mer än bara ett par timmar, det tycker Malin om!

  • Min semester har tagit slut. Den var alldeles underbar, hur skönt som helst, även fast det bara var två veckor. Men jag har en sparad till ett senare tillfälle...

  • Jag har sett Tarantinos nya film, så grymt bra var den! Måste ses på bio, jepp!

  • Jag har vart duktig och tränat under semestern!
  • Jag har blivit pågådd av en **-GUBBE som fick för sej att gå rakt på min cykel (med FLIT) när jag kom körandes så att jag ramlade ut i gatan. Som tur var kom det inga bilar och jag gjorde mej inte illa. Men att folk gör så? Inte konstigt att det finns krig i denna värld... usch!
Tja, nu tog det slut i huvudet.

3 kommentarer:

anni sa...

Haha, mycket spännande på gång nu? ;p Men dum gubbe!!

m|in sa...

Haha det låter så tråkigt helt plötsligt.. men jag har bara haft det lugnt å skönt helt enkelt ;)

Hanni sa...

Ameeeh, va är de för stil? CP-GUBBE! ;)

Kommer snart upp och hälsar på dej igen min älskade vän! PUSS!