02 augusti 2009

En fartfylld helg!

Ännu en trevlig helg har gått till historien! I fredags var det besök från Vagnhärad, va ute och käkade middag och drack drinkar på Medis, alltid lika trevligt! Sen lurade Thomas med mej på 90-tals-Pride-efterfest på Münchenbryggeriet. Och TACK för det, för det var länge sen jag dansade mej så svettig, så jävla roligt som det var! Bara 90-tals-låtar och ständigt ropande "jaaaaaa den här låten!!!" för varje låt som spelades och det gick bara inte att stå stilla.

Lördagen bjöd på Gröna Lund med fem-kamp som Gustaf gick segrandes ur, stort grattis älskling! Det blev även radiobilarna, berg-och-dal-banan, lustiga huset, sockervadd OCH det viktigaste av allt, jag vann 2 kg Dumle på snurrhjulet!! (så e du sugen på de e de bara att komma över!)




Sen på kvällen bar det av till Landet där det var kräftskiva med hela tjocka släkten. Väldigt trevligt, många snaps blev det för vissa... ;)



2 kommentarer:

anni sa...

Shit vilken tur du har då! Jag köpte typ en miljard såna där nummer när jag var där och jag vann inte ens ett litet gosedjur! Men jag har köpt gröna kortet nu så jag ska dit och tömma stället =). Hihi! men grattis till dumlen!
Kram!

herrbafver sa...

bästa filmen på länge!