28 december 2007

Långtråkigt? Näe...!

Det är konstig att vara ledig såhär en fredag. Jag är ju van att jobba och ha en massa saker för mig. Nu idag har jag verkligen gjort ingenting.. Gick upp vid tio, åt lite frukost. Kollade läget på datorn. Spelade lite Guitar Hero. Ringde lite folk. Duschade. Sen la jag mej i sängen för att läsa Mari Jungstedts nya bok. Efter några få kapitel vart ögonen trötta och jag bestämde mej för att blunda lite. Sen ringde någon och jag vaknade till, läste lite mer, somnade igen, så ringde det igen.. 

Jag blir så rastlös men samtidigt så himla lat. Jag vill göra en massa saker, men dom jag pratat med har haft en massa annat för sej, å då försvann min ork till att göra nånting. Men det har samtidigt vart skönt att bara vara hemma en hel dag, eller hemma hos Gustaf :)

Det jag försöker komma fram till här är att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av denna tid jag e ledig. Jag e inte van vid det. Det känns jättekonstigt att inte jobba. Låter som om ja klagar, men det gör jag inte. Det är jätteskönt att vara ledig! Men jag kommer inte på vad jag ska göra.. Äsch, går inte att göra sej förstådd här. JAG förstår iaf vad jag menar, det får räcka för denna gång!

Inga kommentarer: