16 december 2007

Jag bättrar mej...

Nu är det lördag (eller ja, söndag då..). Igår var det fredag. Ja, det vet väl alla? Men det jag vill komma fram till är att jag bloggar, två dagar i rad. Det ni, ni kommer trilla av era stolar när ni har insett detta faktum.

Jag vill inte blogga lika ofta för Hanni skriver alltid så bra, så jag känner mej så dålig å tråkig med det som jag skriver, dumma Hanni ;)

Hur som helst. Idag var det Gustafs tur att ligga bakis i sängen halva dagen. Äntligen var det jag som var pigg och lite lagom rastlös ;) Men vi orkade oss in till stan iaf. Tanken var att jag skulle handla klart mina julklappar... men jag rååååkade bara hitta en massa kläder till mej själv. Så sorry, ni andra får inga julklappar i år!

Alltså, Guitar Hero, det är farligt beroendeframkallande! Men jag börjar blir riktigt bra nu faktiskt, det säger iaf Gustaf :)

Inga kommentarer: