27 oktober 2010

Kreativ kväll

Ikväll var jag med jobbet på en kreativ kväll på Papyrus (pappersleverantör). Man blir alldeles tills sig när man är bland alla färggranna papper i alla olika former och utföranden.

Vi fick välja mellan att göra ett anteckningsblock eller ett fotoalbum. Eftersom jag lite då och då är duktig och försöker sätta ihop mina bilder i album så valde jag att göra ett sånt.

Resultatet blev ett rosa album, med svarta inlagssidor med rosa tunt transparant papper mellan som skyddar fotona och svart vairo-bindning. Så snyggt tycker jag! Vad tycker ni? Notera den fina bigningen på framsidan ;)


4 kommentarer:

Sofi sa...

Jag ser ingen bigning på framsidan!? :(

Anonym sa...

Hihi, titta noga nån dec från högerkanten, 3 streck :)

Anonym sa...

Vad fan är bigning?

anni sa...

MEH! Jag vill oxå ha ett sånt! =)