18 oktober 2010

Jag har vart sjuk å trött...

.. så jag har inte haft nån lust å anstränga mej för er å skriva här på bloggen. Men nu när jag har piggat på mej lite så har jag ork att ladda upp lite bilder! :)

Jag har fyllt år och fått massa med fina presenter...
... jag firade min födelsedag helgen efter med söta vänner...
... jag har hälsat på lilla söte Harry...
... jag har sällskapat pappa i båten när han körde ut den till landet..
... gått på NHL Premiere i Globen med min karl...
...San José Sharks vann mot Columbus Blue Jackets...
... hängt med världens finaste Hanni!...
... sett Danko Jones live på Debaser Medis så grymt bra var det!...
... Gustaf goes hardcore!...
... hälsar på lilla Mynta...
... och gosat med Nelly och Mynta en massa...
... och lite till med Mynta ;)

2 kommentarer:

Fia sa...

Vafan... hade inte mynta en prick mitt i huvet förut...? oO

m|in sa...

Jooo, den e ovanpå huvudet ;) Man ser den på näst sista bilden! :D