08 maj 2010

Vad har ni missat?

Ej i någon speciell ordning...
  • Lady Gaga-konserten på Globen. Fy fahn vad bra!!!
  • Utnämnd till Toastmadame tillsammans med Hanni SL och Häggs bröllop i augusti. Är lagom nervös måste jag erkänna! Men det ska bli kul!
  • Gardiner uppsatta i alla rum här hemma. Nu känns det faktiskt klart å bra här efter ett och ett halvt år, bättre sent än aldrig?
  • Vart med tjejerna å hälsat på Hanni i Götet. Miniroadtrip! Mycket underbart besök! Men snart kommer hon hem den lilla göteborgaren ;)
  • Mindre än två veckor kvar till NEW fucking YORK!
  • Teater med Mamma och Bror. "Den girige" med Johan Rabaeus, en riktigt bra och sevärd föreställning! Teater när den är som bäst!
  • Marianne-glasstruten är tillbaka! Hur god som helst! Äntligen en glass jag verkligen tycker om. Inte för att den klår Pärontoppen... men iaf.
  • Var med på Bounce sista uppträdande på Globen. Långt i från Lady Gaga, men ja det va bra det med.. :)
  • SSK kom tillbaka till nästa säsongs Elitserie, glääädje! Jag längtar så till sommaren e över så jag kan börja gå på hockey igen. Jag vet, knäppt att längta till sommaren är ÖVER, men hockey e hockey..

Tja, det va väl de som va värt å nämna tror jag, hoppas jag inte missat nåt viktigt så nån blir ledsen på mej...

Inga kommentarer: