31 maj 2010

..concrete djungel where dreams are made of...

Då var vi hemma igen, satan va fort veckan i The Big Apple gick! Första två dagarna gick det på nåt vis långsamt, på ett bra sätt förstås.

Veckan med min älskling har vart alldeles, alldeles... UNDERBAR! Vet inte vad som skulle kunna ha gjort den bättre faktiskt!
Vi har shoppat loss som bara den, så att t o m min bank har spärrat kortet för utlandsbetalningar, haha, illa! Massa nya fina kläder har jag nu i mina garderober, och även en hatt! Ja, helt knäppt, men jag köpte faktiskt en hatt, och trivs i den! Egentligen var det Gustaf som skulle ha en, men inga passade på honom... Så då snodde jag hans idé å köpte en till mej själv. Men om han hittar en hatt som passar så kan vi bli hattparet, det vore väl sött!

I söndagsmorse kom vi hem. Jag blev sjuk på planet, har fått nåt virus i halsen, så idag har jag vart på vårdcentralen och kollat att jag inte har halsfluss. Men fick order att stanna hemma och vila och dricka en massa. Så det har jag gjort idag, legat i sängen och kollat på tv och sovigt om vartannat. Hoppas att jag känner mig piggare imorgon!

Just de, vi flög helikopter också! Och så mötte vi Jake Gyllenhall mitt på blanka dagen i SOHO. "Titta, där går Jake Gyllenhall..." sa jag lite på skoj till Gustaf. En sån där som e väldigt lik tänkte jag. Sen kom vi närmare och mötte honom. "Det ÄR ju han...!!!!!!!!" sa jag sen lite diskret...

Klå det ni om ni kan!









Inga kommentarer: