25 oktober 2009

Tillökning i familjen!

Idag fick jag ett efterlängtat samtal:
– Hej, jag ringer från Telia. Vi har en vit iPhone 32 GB ledig och det är din tur på listan. Är du fortfarande intresserad?
– Ja! Jag kommer med en gång!

Jag nästan springer hemifrån raka vägen mot Telia-butiken, i Ringen. När jag kommer dit har dom ingen iPhone som väntar på mig. Det visade sej vara butiken på Götgatan. (Jag lyssnade nog inte så noga när dom ringde...).

Så dit knatade jag fort som bara den. Och sen, ett par (ganska många) tusenlappar senare går jag ut ur affären med en vit kartong i en rosa påse. Min alldeles egna iPhone! Den är ju värd varenda krona!
Nu slipper jag låna Gustafs hela tiden..

Det är svårt att slita sej från denna lilla makalösa manick! Man vill bara hålla på med den hela tiden. Det var verkligen på tiden att jag skaffade mej en!

Så, nu består vår lilla familj av mig, Gustaf och våra iPhones, välkommen till ditt nya hem!

1 kommentar:

anni sa...

Haha! Åh så sött! =)
Ska bli skoj på fredag! Förbered dig på pisk! ;p