14 oktober 2009

Svett å tårar (?)

Idag när jag å mamma kom till träningen fick vi läsa en lapp: "Ventilationen fungerar ej". Happ. Så väntar vi på att klassen ska börja. Medans vi väntar tittar vi in på den klass som är innan. Men vi ser knappt in, för fönstrena har immat igen. Härligt..

När det sen är vår tur finns där ingen luft kvar och ingen spegel går att spegla sig i, för att... just det, dom har också immat igen! Så träningen idag var inte att leka med! Hur ofta svettas man på smalbenen?! Jag gör det då aldrig, ja, förutom idag då.

Det gick knappt att andas. Men vi tog oss igenom passet trots allt... Efteråt kände man sej verkligen extra duktig! We did it!

Nu har jag ont i axlarna, så jag måste nog lägga mig i soffan igen.

1 kommentar:

Jocke sa...

Det är bra och nyttigt att svettas :)