27 april 2009

Jag har inte försvunnit...

Hallå hej! Ni kanske tror att jag undvikit er? Fastnat ute på havet? Eller bara vart spårlöst försvunnen? Det tror nästan iaf jag.. 
Faktum är att jag vart på Bandit-kryssning, tyvärr en misslyckad sådan. Lördag-söndag. Så fort jag kom på båten vart jag magsjuk och låg i hytten hela kvällen och natten... Jättekul :/ Söndagen var alla sega, så det var mest en lång väntan på att få komma hem. 

När jag kom hem kände jag att jag blivit förkyld, men tänkte att de går nog över, va nog bara lite AC-förkylning från båten. Men icke, den höll sig kvar.. Så idag har jag vart hemma. Legat i soffan hela dagen och sovit/kollat på Californication (grymt störd bra serie btw). 

Blir hemma imorgon med, har fortfarande feber och är massa snorig. Det är SÅ tråkigt att vara sjuk! Men jag kan dela med mig lite av nåt kul istället för å skriva en massa tråkigheter. Lite undervattensbilder från en dag då vi var ute med Colona Divers i El Gouna - Egypten!

Klicka HÄR så kan ni se fler! =)



Inga kommentarer: