08 augusti 2006

Köra pappas båt.

En vacker och solig dag i början av sommaren så ville en vän till min far filma mig när jag körde pappas nya båt. Jag tyckte att det lät helskoj så jag tackade snabbt ja.

Väl där så lärde Lempan mig att köra båten, snabbt och med snäva svängar.
"Båten kan inte välta, så du behöver inte vara rädd" sa han. Sen hoppade han ur båten och jag satt där själv med ratten i högsta hugg.

Jahapp. Nu var mitt uppdrag att köra båten snyggt och snabbt bakom en annan båt där Lempan var beredd med både foto- och filmkamera.
Jag körde slalom bakom den andra båtens svall. Fan vad jag flög hit och dit och det kändes som om att jag skulle välta, men det gick ju som sagt inte. Det var så skönt att jag var den enda som bestämde hur snabbt det skulle gå, och tro mig, jag körde med gasen i botten hela tiden! Man får passa på när man har chansen :)

Resultatet: Malin kör runt på sjön i båten med härlig porrfilmsmusik i bakgrunden. Kan det bli bättre? ;) Klicka på länken (rubriken högst upp) så ser ni hur häftigt det blev, hehe.

Inga kommentarer: