11 juni 2006

Shoppa är en glädje!

Att sätta sprätt på pengar e inte alls svårt! Jag lyckades väldigt bra med det idag vill jag lova.. Jag som bara skulle följa med Hanni och lämna tillbaka ett par byxor? Det slutade med; 3 par skor (tunna gympaskor, flipflop, finskor och en badboll som man fick på köpet), 1 par vita jeans, 1 halsband, 1 hårspänne, 1 diadem, 1 ring. Nu när jag tänker efter låter det inte så mkt. Men det gick på strax över tusenlappen, det var en ganska ekonomisk shopping, jag inbillar mig det iaf! Efter shoppingen åkte jag hem till mamma och visade glatt upp allting. Mammor är så bra på att säga hur fina saker som man har köpt :) Sen fick jag grillat kött med potatis å tzatziki å sallad, mums. Satt på hennes uteplats och hade det så mysigt så!
HÄRLIGT MED SOMMAR!

Men imorgon måste man återgå till jobbet och vardagen igen...





Inga kommentarer: