23 juni 2006

Hejja Sverige!


Som sagt, så var det ju de där att hejja på i fotboll.. Imorgon gäller det, in or out! Jag e verkligen inte insatt, men så mkt har jag koll på! Så midsommarafton och fotbolls-VM till ära så dekorerade jag mina naglar igår, Ni ser ju själv hur fina dom blev :)

Tittade just ut på vädret från balkongen, ser ju inte alls bra ut..
Det e ju midsommarafton, det ska f*n vara fiiint då! Man får bara hoppas att vädret bättrar sej så man slipper sitta inomhus å uggla, det e juh inte så värst spännande :(

Sen måste jag erkänna också att jag inte kan sluta lyssna "The Man"...
"Ingen kickar fotboll som han, Slatan! Jag sa Slatan!" Men när det e VM så får man.. ? Låten e ju bara så otroligt söööt. ok?

Oh well, ska ta å prata lite med vädergudarna nu och sen ta å inhandla kvällens käk.


Önskar alla en trevlig midsommar vart ni nu än befinner er i landet!

Inga kommentarer: