13 juli 2010

Härliga semester!

Har haft en underbar start på semestern. I fredags åkte vi ut till landet och bara var. Vi har badat, grillat åkt båt, picknickat, ja allt sånt som man gör på sommaren på landställen helt enkelt. Vi har även nattbadat, så himla skönt!

Grillat varje kväll med Tinas goda marinad. Middagarna har vart mellan tio och elva på kvällarna, som som en annan spanjor/italienare/you name it.

Härligt avslappnad var jag när jag kom hem till stan igår igen. Känns som om jag vart borta en vecka. Dock har jag lite svårare att hantera värmen här inne i stan. Det är inte alls samma sak som ute på landet... Mera landet för mej i sommar hoppas jag!

Nu ska jag ta bilen och åka med Camilla (en go gammal vän från grundskolan) till Kärsön å bada, jag behöver svalkas ner! Duscha hjälper tyvärr inte, men man försöker iaf..

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: