10 november 2007

Hej hej!

En liten hälsning från landet kommer här. Sitter i soffan och leker med kameran i Gustafs Macbook. Den är alltid lika rolig! Tänk om man såg ut såhär!? Hahaha...stööört.

Det är lördag. Jag har inte bloggat på år och dagar...har nog tappat lusten lite, eller vad man nu ska kalla det...?
Jag har massor att göra på jobbet nu, mkt roligare än första veckorna då det var rätt dött.. Men nu kommer man hem och känner att man har arbetat iaf.
Jag orkar liksom inte blogga längre... jag har knappt datorn på när jag kommer hem från jobbet. Detta e inte likt mej...vad är det som händer?! Man blir ju lite rädd..

Idag tänkte jag gå och handla nya Sing Star-skivor. Rock Ballads ska jag ha! Och kanske svenska hits? E så trött på de skivor jag har. Inte för att jag spelar SingStar varje dag..men alltid kul med något nytt när man ändå har spelet!


Inga kommentarer: