13 december 2006

Efterlysning + julstämning

Har upptäckt att jag även saknar min Moulin Rouge-dvd, så om du sitter å trycker på nån av mina filmer får du gääärna lämna tillbaka dom.
Det kan vara så att jag lagt dom nånstans också, men det e svårt å tappa bort nåt på 32 kvm...

Till nåt helt annat.
Ikväll va jag på luciakonsert med min söta lilla mamma i en kyrka vid Kungsträdgården. Det va jättemysigt å jättevackert! Som vanligt fick jag tårar i ögonen, men lyckades att hålla dom kvar i ögonen.
Stackars lucian hade rinnande stearin i hela håret och t o m i ögonen! Jag ville springa fram å hjälpa henne, eftersom att ingen annan gjorde det.. Till slut hjälpte dirigenten till iaf. Stackars tjej, starkt å stå där med allt rinnande stearin dock!
Men nu har jag iaf fått lite julstämning i kroppen! Och jag har julpyntat hemma, med en liten porslinsmus med julkläder som jag fick av Martin Norman när jag gick i 4:an, vi va tillsammans då. Hihi, tänk vad man kommer ihåg!

Och så till julklappshandlingen.. den går väl sådär.
Max är klar, Mamma är klar, Björn är klar, Robin är klar, Gustaf är halvklar.
Pappa, Stina, Mormor... ej klara. Och ska man köpa till nå kompisar?! Jag har ingen koll.. Ska DU köpa julklapp till mej? Säg till då så köper jag till dej ;)
Sl har fyllt år! GRATTIS! Hon ska med få present, måste bara klura ut nåt fint! (Förlåt att det blir försenat).

Jag har inte bloggat på länge heller. Men det har inte hänt så mycket som är värt att skriva om. Jobbar, tränar, sover... det gamla vanliga.

Tänkte mycket på min vän Lisa här om dagen. Tänkte tillbaka, långt tillbaka, på allt kul vi har gjort. Vart tog allt det vägen? Varför blir man annorlunda när man blir äldre? Jag saknar det. Otroligt mycket...

Inga kommentarer: